איתור נזילות מים בבניין משותף

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

איתור נזילות מים בבניין משותף הוא אתגר לא פשוט, במיוחד לאור העובדה שבתהליך עשויים להיות מעורבים מספר דיירים שונים בעלי אינטרסים שונים, וכן לאור העובדה כי הדירה הסובלת מנזילת המים היא לא תמיד הדירה שבה מתחילה הנזילה. בהתאם לכך את התהליך כדאי וחשוב לקיים בסיוע אנשי מקצוע המתמחים בתחום זה, ויודעים להשתמש באמצעים מתקדמים לשם כך.

 

מדוע מדובר באתגר לא פשוט איתור נזילות מים?

כאשר אנו מזהים נזילה של מים מבעד לקיר או מבעד לחרכים של מרצפות הבית, עלינו להבין שייתכן מאוד כי המים שאנו רואים עכשיו, עברו מסלול לא קצר מהמקום בו התחילו לזרום ועד המקום בו הם יוצאים החוצה אל פני השטח. המים תמיד מחפשים את נתיב הזרימה הקל ביותר עבורם, ולכן ייתכן מאוד שהם זרמו לאורך חרכים בקירות הפנימיים, לעיתים מקיר של דירה אחת לקיר של דירה אחרת, ולבסוף יצאו במקום שבו היה להם הכי קל לצאת אל פני השטח.

המשמעות בפועל היא שכאשר אתם רואים את המים ברצפה שלכם, ייתכן מאוד שמקור הנזילה נמצא בכלל בדירה אחרת שתי קומות מעליכם. במקרים רבים מדובר בנזילה שהתחילה והסתיימה אצלכם, אבל את זה אי אפשר לדעת לפני שמבצעים איתור מקצועי של מקור הנזילה. בדיוק מהסיבה הזאת, ובכדי להגיע כמה שיותר מהר למקור הנזילה, פותח שירות איתור נזילות מים

 https://leaklocating.co.il/  תדמור טכנולוגיות חברה לאיתור נזילות

 

כיצד מבוצע איתור נזילות מים בבניין משותף?

איתור נזילה של מים בבניינים משותפים מתבצע באמצעות ידע מקצועי ובאמצעות כלים מתקדמים, שניהם נמצאים בדרך כלל אצל אנשי המקצוע שיש להם את הניסיון הנדרש אותו צברו לאורך שנים של עבודה באיתור נזילות. אמצעי האיתור יכולים לכלול מצלמות תרמיות מיוחדות, או מכשירים מיוחדים היורים גלי קול על קירות הבית, ועל פי החזרתם מהקיר, יודעים להחליט האם ישנה תנועה של מים בתוך הקיר.

מעבר לכלים המקצועיים, גם הידע המקצועי של אותם אנשי מקצוע מהווה מרכיב מפתח בהצלחת תהליך האיתור עם מינימום נזק היקפי. על כן, כאשר אתם מזמינים שירות איתור נזילות מים בבניין משותף, חשוב שתעשו את זה אצל אנשי המקצוע הטובים ביותר. ביצוע נכון יכול לחסוך לכם כסף רב ולחסוך פגיעה רחבה במבנה. עצם הידיעה היכן מתחילה הנזילה והיכן היא מסתיימת יכולה לחסוך גם המון לחצים וחיכוכים בין השכנים בבניין משותף.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!