השכרת פיגומים ניידים

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם אתם זקוקים לפיגום שיאפשר לכם לבצע עבודה בגובה אך גם יאפשר לכם להתנייד סביב מעטפת הבניין או לגובהה, אתם זקוקים לפיגום נייד. ישנם כמובן מספר סוגים שונים של פיגומים ניידים, ולפני שאתם פונים למשימה של השכרת פיגומים ניידים כדאי וחשוב להבין בדיוק מהם הצרכים שלכם ומהו סוג הפיגום שנותן לכם את המענה הטובה ביותר עבור אותם צרכים, כפי שנתאר בשורות הבאות.

השכרת פיגומים

סוגים של פיגומים ניידים

ככלל, פיגום נייד הוא מונח שמתייחס לסוג מאוד ספציפי של פיגום – פיגום העשוי כמו כלוב מתכת כשבחלקו העליון מונח משטח העבודה ובחלקו התחתון מורכבים ארבעה גלגלים המאפשרים לנייד את הפיגום באופן חופשי בשטח. זהו פיגום מסוג פיגום עצמאי שגם נחשב לפיגום נייד קלאסי. יחד עם זאת, ישנם סוגים נוספים של פיגומים ניידים, לרבות פיגום תלוי נייד שהוא פיגום התלוי מראש הבניין ואותו ניתן לנייד לגובה הבניין, מעלה מטה, באמצעות כננת חשמלית. ישנו גם פיגום ממוכן שדומה למדי למלגזה או מנוף אדם, המאפשר להגיע לשטח ולהתחיל לעבוד באופן מיידי בגובה, תוך אפשרות לניידות רציפה סביב מעטפת המבנה ולגובה המבנה. לכל אחד מסוגי הפיגומים הללו היתרונות והחסרונות שלו, וכמובן תג המחיר שלו.

מהו סוג הפיגום המתאים לכם?

ככלל, בבחירת סוג הפיגום המתאים לכם, חשוב וכדאי לעבוד עם איש מקצוע שיעניק לכם ייעוץ מקצועי אפילו ברמה של ייעוץ בודד, אם לא ברמה של ליווי צמוד. ככלל, הפרמטר הראשון שאותו אתם צריכים לבחון הוא גובה העבודה. אם אתם זקוקים לפיגום שניתן להרים אותו לגובה של 2 מטר לכל היותר, פיגום חמורי יכול להתאים לכם. אם אתם זקוקים לפיגום לגבהים גבוהים יותר של עד 6 מטר, פיגום עצמאי הוא הפיגום שלכם. במידה ואתם זקוקים לעבוד על מעטפת שלמה של בניין גדול (למשל חיפוי חוץ או ניקוי חלונות), ייתכן שדווקא פיגום תלוי הוא הפיגום שיתאים לכם יותר מכל. פיגום נייד הוא פיגום שמתאים לעבודות דינמיות בהן אתם צריכים לבצע עבודה ממוקדת באזור מסוים, ומייד לעבור לאזור אחר. במידה ואתם זקוקים לפיגום המיועד לאפשר עבודה באזור מסוים לאורך זמן, יהיה נכון יותר לשקול פיגום קבוע כמו פיגום זיזים או פיגום זקפים, מומלץ לפנו חברה המתמחה בייצור השכרה ומכירה של פיגומים כמו חברת זקיף פיגומים.

מי מציע את השירות של השכרת פיגומים ניידים?

ככלל, ישנן חברות רבות המציעות שירותי השכרת פיגומים ובכלל זה גם השכרת פיגומים ניידים. בבחירת החברה, חשוב לוודא שהחברה מחזיקה בכל האישורים והרישיונות הנדרשים, שהפיגומים שלה מטופלים היטב ושכולם עומדים בתקן, רצוי בתקן האירופאי. גם בשלב זה של השכרת פיגומים ניידים בפועל, רצוי להיות מלווים על ידי איש מקצוע שיפנה אתכם למקום הנכון להשכיר בו וגם יוכל לבחון את המקום בעיניים מקצועיות על מנת להעריך את רמת המקצועיות והבטיחות שלו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!