מפקח בניה לבניה קלה

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

בניה קלה הוא אחד הטרנדים המובילים בענף הבניה כיום, ויחד עם זאת, יחסית מדובר בשיטת בניה חדשה מאוד, שהניסיון שנצבר סביבה אינו רב. על כן, כאשר אתם יוצאים לדרך עם פרויקט בניה קלה, חשוב שתציבו בשטח מפקח בניה לבניה קלה, איש הנדסה מקצועי ומוסמך שיפקח על כל ההיבטים ההנדסיים והאסתטיים של הפרויקט, בדגש על טכניקות הבניה הקלה.

 

מהי בניה קלה?

בניה קלה היא טכניקת בניה המבוססת על חומרי גלם "קלים", קרי מינימום בטון ומינימום בלוקים. כך למשל, קירות בפרויקטים של בניה קלה יכולים להיבנות מפאנלים מבודדים, וכך גם תקרות המבנים. מחיצות בין חדרי המבנה יכולות להתבסס בחלקן או אפילו ברובן על מחיצות גבס במקום קירות בטון וכן הלאה. השימוש בחומרים "קלים" מאפשר גמישות רבה יותר בתכנון המבנה עם צורך מופחת בעמודי תמך או בקירות תמך, אך הוא גם מחייב עבודה על פי כללים מסוימים שיבטיחו את החוזק המבני של המבנה, גם בהיעדר קירות בטון מזוינים.

 

מדוע נדרש מפקח בניה לבניה קלה?

מפקח בניה הוא גורם מקצועי שנמצא בכל פרויקט בניה. תפקידו של מפקח הבניה הוא לוודא כי הפעולות המבוצעות בשטח, תואמות את העקרונות ההנדסיים ואת הכללים ההנדסיים המחייבים וכן עליו לוודא כי הבנייה בפועל תואמת את תכנית הבניה שגובשה ואת היתר הבניה שניתן לפרויקט. דברים אלה נכונים לכל סוג של פרויקט בניה, ובכלל זה גם לפרויקט בניה קלה. יחד עם זאת, מאחר ובניה קלה מתבססת על תהליכים ועקרונות מעט שונים מאשר הבניה הרגילה שיושמה לאורך עשורים שלמים, הרי שמפקח הבניה שמבצע את תפקידו חייב להיות בעל היכרות עם תחום הבניה הקלה, ולכן נדרש באופן ספציפי מפקח בניה לבניה קלה מומלץ לבחור בחברה מובילה כמו קבוצת אגס https://agas1.co.il/  אשר מתמחה בביצוע עבודות פיקוח הנדסי..

 

פרויקט בניה קלה היא דרך מצוינת להקים מבנה במהירות רבה יותר, בעלות נמוכה יותר וביעילות לא פחותה מזו של מבנה רגיל. יחד עם זאת, על מנת לוודא שהבית שלכם אכן נבנה על פי כל העקרונות ההנדסיים הכלליים ואלו של תחום הבניה הקלה בפרט, אתם רוצים להציב בשטח נציג שלכם, שיבחן את הדברים דרך העיניים שלכם ויוודא שהאינטרסים שלכם מקבלים מענה. לנציג הזה קוראים מפקח בניה לבניה קלה והוא אמור להגיע עם הסמכה הנדסאית רשמית, ולפעול לאורך הפרויקט כולו, עם נוכחות מוגברת בשטח הבניה, בכדי לוודא שהכל מתנהל כשורה ושאף אחד אינו מנסה לחסוך כסף או זמן על חשבונכם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדנו בכתבה:

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!