פיקוח בניה בתים פרטיים

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

בבניית בית פרטי, אלה אתם מול העולם. אין לכם ידע מקצועי בענף הבניה, אין לכם את היכולת להבין האם העבודה שמבוצעת בשטח, אכן מבוצעת בצורה מקצועית ונכונה שעולה בקנה אחד עם האינטרסים שלכם, וזאת סיבה מספיק טובה למצוא לעצמכם גורם מקצועי שיבצע עבורכם פיקוח בניה במסגרת שירות פיקוח בניה בתים פרטיים. מי מבצע את הפיקוח ומה הוא כולל? על כך בשורות הבאות.

 

מה זה בעצם פיקוח בניה בתים פרטיים עם קבוצת אגס ?

פיקוח בניה בתים פרטיים עם קבוצת אגס –  https://agas1.co.il/ הוא פיקוח בניה לכל דבר ועניין, רק שהוא מתמקד בבנייה פרטית ולא בבנייה בהיקפים גדולים על ידי יזמי נדל"ן. במסגרת התהליך של פיקוח בניה, למפקח הבניה ישנם לא מעט תחומי אחריות, החל מבדיקה שהבנייה בשטח עולה בקנה אחד עם תכנית הבנייה והיתר הבניה שניתן לפרויקט, דרך וידוא כי כל פעולות הבניה מבוצעות בצורה מקצועית, איכותית ועל פי המפרט שנקבע וכלה בווידוא כי הכל מבוצע בצורה בטוחה ובטיחותית ועולה בקנה אחד עם הכללים ההנדסיים. כפי שאתם יכולים להבין כבר עכשיו, תחומי אחריות אלה הם בדיוק גם האינטרסים שלכם כלקוחות שבונים את המבנה ואין להם את הידע המקצועי או היכולות המקצועיות להבין האם הדברים מבוצעים כשורה אם לאו.

 

מי מבצע את פיקוח הבניה?

פיקוח בניה הוא מקצוע לכל דבר ועניין, ולכן מבוצע על ידי אנשי מקצוע בעלי תואר בהנדסת בניין, מהנדס או הנדסאי. בהיבט זה חשוב להבין שאת מפקח הבניה אתם רוצים לשכור בעצמכם, ובשום פנים ואופן לא להסכים למפקח בניה מטעם הקבלן המבצע. די ברור לכם כבר מדוע חשוב שמפקח הבניה ייצג את הצד שלכם בפרויקט, ולא רק שיפעל למען המטרות והאינטרסים שלכם, אלא אף יעמוד על התנהלותו של קבלן הביצוע ויוודא כי הוא אינו פועל בניגוד לנדרש. את התפקיד הזה לא יוכל מפקח הבניה למלא אם יהיה נציגו של קבלן הביצוע ולא שלכם בפרויקט.

 

פיקוח בניה הוא מרכיב חשוב מאוד בכל פרויקט בניה, ולבטח כאשר מדובר בפרויקט פרטי שבו הלקוח הוא נטול כל ידע ויכולות מקצועיות בתחום הבנייה. במקרים אלה, חשוב שלצד הלקוח יעמוד איש מקצוע שייצג את האינטרסים שלו ויוודא כי כל ההתנהלות בשטח עולה בקנה אחד עם האינטרסים הללו. זהו בדיוק המרכיב המקצועי המסופק במסגרת שירות פיקוח בניה בתים פרטיים, ועל אף שמדובר בתוספת עלות ללקוח, שווי השירות הוא עשרות מונים גבוה יותר מעלותו.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!