בניה קלה – בניה איכותית, תהליך קל!

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

בניה? קלה? בניה קלה? איך ייתכן? מהי שיטת הבניה הזו שפרצה לחיינו בשנים האחרונות, האם היא כדאית ולמה בעצם אנו קוראים לה בניה "קלה"?.

ובכן, למרות שמושג זה אינו ברור לרובנו ומעלה תהיו רבות לגבי טיבו, בניה קלה היא שיטה בנייה יעילה ומודרנית שקיימת כבר שנים רבות אך החלה להיות פופולרית ומבוקשת רק בשנים האחרונות .

נכון, נאמר לא פעם כי בניה קלה היא בעלת עמידות נמוכה יותר מאשר בניה רגילה, ושתוכנית הבניה עצמה של בניה קלה הרבה פחות מאפשרת וגמישה, אך אין זה הדבר!

ראשית, מהי בניה קלה?

בניה קלה מתאפיינת בשלד עשוי פלדה או אלומיניום, מבנה קבוע, ובחלקי בניין בעל משקל קל, בניגוד לבנייה רגילה שמתאפיינת בחלקי בניין כבדים יותר, בנוסף הבנייה עצמה נעשית במפעל ולאחר מכן מיושמת במיקום המתבקש. למרות שנאמר לא פעם בחיים שאין קיצורי דרך, אל תתנו למילה "קלה" לבלבל אתכם, בניה זו דורשת הכשרה של מומחים ועובדים בעלי ניסיון רב שיכולים לבצע ריבוי משימות. חברות בנייה תעשייתיות רבות הן חברות גדולות ורב לאומיות. הפרויקטים מנוהלים על ידי המון מנהלים, מהנדסים ואדריכלים.

אנשי מקצוע מומחים ובעלי ניסיון ניתן למצוא ב-קבלנים 10 .

ההגדרה היותר מדויקת לבניה קלה, היא בניה תעשייתית, היא חסכונית מבחינת הוצאות והיא מספקת לכם מבנה בעל תשתיות חזקות. בנוסף היא גם משמשת כשיטת לבנייה ימית (בעיקר של מתקני אנרגיה: פלטפורמות נפט וגז, אנרגיית רוח), כרייה וחציבה, בתי זיקוק, מבשלות בירה, מזקקות ומפעלי עיבוד אחרים, תחנות כוח, בתי חרושת, מחסנים ומפעלים.

ארבעת היתרונות המובהקים שלה הן:

תהליך בניה קצר- בניגוד לתהליך בניה רגיל שאורך זמן רב ויכול להימשך אפילו כשנה, בניה קלה נעשית בתקופה קצרה של כמה חודשים. והתוצאות איכותיות ועמידות.

עלויות בניה קלה- לא רק זמן תהליך הבניה מצטמצם אלא גם העלויות. מכיוון שמדובר בתהליך תעשייתי וטכנולוגי, ומדובר במבנה "קל" הבנייה נעשית מהר יותר ובכך חוסכת עלויות שעות עבודה רבות שנעשות בבניה רגילה.

אקולוגי- אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בבניה קלה, זה שתהליך הבניה הרבה יותר ידידותי לסביבה, מכיוון שבניגוד לבניה רגילה שכוללת הרבה אבק, פסולת ושימוש בכלים כבדים המזהמים את הסביבה, הבניה הקלה נעשית בתהליך שונה, גם הסביבה נהנית מזיהום אוויר נמוך ומלכלוך. נושא שבימינו הוא מאוד חשוב.

איכות המבנה- בסופו של דבר זה מה שהכי חשוב ללקוח נכון? אז דעו לכם שאיכות המבנה של בניה קלה היא באיכות גבוהה! החיבור של הפאנלים הוא חזק ובעל אטימות גבוהה למים וגשם, המבנה עשוי קירות ברמת ליטוש גבוהה, המידות מדויקות, התשתית שלה חזקה, עמידה למקרה של רעידת אדמה, והכי חושב בטיחותית.

קונסטרוקציה- יתרון נוסף ומעניין שיש לבנייה קלה זה היכולת לפרק את המבנה. כלומר, במידה והנך מעוניין בשינוי או למקם אותו באזור אחר, בניה קלה מאפשרת לך את הגמישות של פירוק ובניה מחדש.

אז אתם שוקלים פרויקט בבניה קלה? מעוניינים שייצרו איתכם קשר וייעצו לכם לגבי התהליך?

השאירו עכשיו פרטים ב אתר קבלנים 10 ונציג יחזור אליכם עם כל המידע הנדרש.

 

למציאת קבלנים מומלצים כנסו לאתר קבלנים 10 התייעצו עם אנשי המקצוע המקצועיים.

קבוצת "קבלנים מומלצים "

להזמנת קבלן בווצאפ לחצו על הקישור

https://api.whatsapp.com/send?phone=972509937407

לאתר: Www.kablanim10.co.il

לקבוצה: https://www.facebook.com/groups/292292341234899

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!