גג אסבסט שבור – לאטום או להחליף?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כידוע לכל מי שאי פעם בירר על אסבסט, הוא מסוכן מאוד לבריאות ועשוי לגרום לבעיות רפואיות שונות כמו מחלות נשימה, אפילו סרטן במקרה של חשיפה קיצונית אליו. אם מעל הראש שלכם בנוי גג אסבסט, ההמלצה הכללית היא להחליפו לגג מסוג אחר. ואם מדובר בגג אזבסט שבור, דעו לכם שאתם עשויים להימצא בסכנה.

גגות אזבסט שבורים מהווים סכנה מסוימת, במיוחד עבור מי שגר תחת אותם גגות ובסביבתם. אבק אזבסטי הוא אבק אשר חודר למערכת הנשימה של האדם וגורם לתופעות שונות, חלקן מוגדרות כבעיות נשימה ומחלות נשימה. אמנם חברת איטום גגות יכולה להגיע ולתקן עבורכם גג אסבסט שבור, אבל ההמלצה היא דווקא להחליף את הגג ולא לתקן אותו. תיקון גגות אסבסט עשוי להיות אמנם מועיל, אבל בטווח הארוך יהיה חשוב לבנות גג אחר.

 

האם כדאי לבצע איטום גגות אסבסט?

איטום גג אסבסט הוא בהחלט אפשרי, אם כי לא מומלץ. אם אתם מתכננים לאטום את גג האזבסט שלכם, כל אוטם גגות מקצועי יגיד לכם שאת העבודה הזו חשוב לבצע מאוד בזהירות. למעשה, חברת איטום מבנים קודם כל תשכיל להרטיב את הגג. באופן הזה, כאשר הגג רטוב, אם חלקים ממנו יישברו, אבק אזבסט לא יתעופף באוויר.

עבודת איטום גגות מתבצעת בשיטות רבות, כאשר גגות האסבסט יצריכו בדרך כלל שיטת איטום מאוד מסוימת. לא תמיד יהיה אפשרי לבצע זיפות גגות על גג אסבסט, כמו גם התקנת יריעות איטום מהסוג הביטמוני. אם אוטם גגות מסוים מסכים לאטום עבורכם גג אזבסט מבלי שהוא אבחן ובדק את הגג טרם האיטום, אנו ממליצים להתרחק מאיש המקצוע הזה. כל גג אזבסט, לפני האיטום שלו, מחייב בדיקה ואבחון של המצב הנוכחי.

 

החלפת גגות אסבסט – כיצד נראה בלאי של גג אזבסט?

אם החלטתם שלא כדאי לבצע איטום גג אזבסט, ייתכן שתרצו כבר בקרוב להחליף את הגג ניתן להסתייע בשיפוצניקים ובחברות איטום, בקבלנים ועוד. מחיר החלפת גג אזבסט יהיה כמובן יקר יותר מאיטום של אותו גג, אבל בטווח הארוך זה בריא יותר ובטוח יותר.

עם הזמן, גגות אסבסט בעצם מתחילים לגלות בלאי. הבלאי הזה מתאפיין בשברים בגג האסבסט, סדקים והתפוררות כללית של הגג. ברגע שהגג מתחיל להתפורר, הוא בעצם מפזר באוויר חלקיקי אבק מיקרוסקופיים אשר מכונים כ-אבק אסבסטי. האבק הזה, כאשר הוא למערכת הנשימה, יכול לגרום צרות צרורות.

 

השוואת מחירים בין חברות איטום והחלפת גגות אסבסט

אם אתם מעוניינים לערוך השוואת מחירים לצורך איטום גגות או בין חברות החלפת גגות, אתם פועלים בדרך הנכונה. תוכלו לקבל מספר הצעות מחרות העוסקות באיטום והחלפת גגות אזבסט, להשוות בין ההצעות לבחור בטובה ביותר. באופן הזה, תוכלו לחסוך לא מעט בכיס על השירות של תיקון או החלפת הגג.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!