הכירו את השיטה לצילום קווי ביוב

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

המים באמבטיה או בכיור לא יורדים? מצאתם רטיבות על הקיר, אבל שעון המים לא מסתובב? אם עניתם שכן, אז ייתכן שיש סתימה בביוב או במרזב שלכם – השאלה, היא מה המקור שלה, וממה היא נובעת.

אז אם גם אתם סובלים מבעיות כלשהן במערכת הביוב, בבית או בעסק, כדאי שתדעו שכיום, הדרך הכי טובה כדי לאתר את המקור לנזילה או לסתימה, היא להזמין שירותי צילום קווי ביוב ומרזבים.

מהם קווי הביוב ולמה הם משמשים ?

בשביל להבין למה ומתי יש צורך בשירותי צילום קווי ביוב – כדאי שנבין קודם מהו בכלל קו ביוב. אז ככה…
מערכות המים שאנו משתמשים בהן במבנים שונים נחלקות לשני סוגים: מערכות הזנת מים, ומערכות לניקוז המים ולהובלתם החוצה, על ידי צינורות שונות – הנקראות גם קווי ביוב.
קווי הביוב – כלומר, מערכות הניקוז – מובילים עשרות ליטרים של מים מדי יום. ולכן, בעת תקלה באחד מהצינורות של מערכת הניקוז, הדבר בא ידי ביטוי ברטיבות בקירות הפנימיים של המבנה, אשר נוהגת להחמיר במהלך הזמן. במקרה זה, למשל, יהיה צורך בהזמנת שירותי צילום קווי הביוב או המרזבים, שאלו הצינורות המובילים את המים בתוך קירות המבנה.

איך עובד תהליך צילום קוו ביוב או מרזב?

צילום קווי ביוב ומרזבים נעשה ע"י מכשיר מיוחד, שנקרא מצלמת ביוב, המכיל מצלמת דחיפה זעירה, העשויה מסיבים אופטיים גמישים המסתובבים 360 מעלות. מכשיר זה מאפשר לצלם ולבחון את מצב קווי הביוב בזמן אמת, וכך לאתר תקלות וליקויים באופן מידי. בנוסף, המצלמה המיוחדת מאפשרת לצלם ולאתר תקלות גם באזורים שקשה להגיע אליהם בקווי הביוב, וזאת בזכות יכולות התמרון שלה בזוויות קהות.


אילו בעיות ניתן לאתר באמצעות שיטת צילום זו?

ע"י הזמנת שירותי צילום קווי ביוב – ניתן לאתר מגוון ליקויים שונים, כמו:
1. חורים או סדקים בצינורות הביוב, שהופיעו בשל ברגים או מסמרים שנתקעו בהם.
2. כשל במרזב, בעקבות שיפוץ או תזוזות שלו.
3. קריסת צינורות הביוב, בשל עומס האדמה או הבטון, הנמצאים מעל הצינורות.
4. סתימות שורשים או סתימות הנגרמות בשל גוף זר שנכנס לקווי הביוב.
5. נזילות, עקב ניתוק חיבורי הצינורות, שיפוע שלילי של צינורות הביוב, או קיבוע לא נכון שלהם על קווי הביוב.

 

מה עוד חשוב לדעת על צילום קווי ביוב ומרזבים?

שירות זה מתאים ללקוחות פרטיים, מוסדיים או ציבוריים, החושדים בבעיה כלשהי במערכת הביוב, בבית או בבית העסק. מדובר בדרך הכי טובה, נכונה, חכמה ומשתלמת כדי להתמודד עם בעיות במערכת ניקוז המים ובמערכות הביוב. כך שאם יש לכם נזילה, סתימה, או חשד כלשהו שמערכת הביוב אינה תקינה, כמובן שלא כדאי לנסות לתקן את הבעיה לבד ולא מומלץ שתתעסקו עם הצינורות בעצמכם. ברוב המקרים, אדם שאינו מיומן יגרום כנראה ליותר נזק מאשר תועלת, ורק לבעל מקצוע מומלץ להתעסק עם מערכת הביוב. ולכן, הדבר הנכון לעשות במקרים אלו הוא להזמין שירותי צילום של קווי הביוב, הכוללים דוח מומחה ואחריות, מטעם חברה ותיקה, אמינה ומובילה בתחום זה, כמו חברת AT-tec.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!