חיטוי צנרת בבית מבניה קלה

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

בניתם בית מבניה קלה ואתם מאושרים עד הגג, אבל לאחרונה עלה אצלכם חשש להיווצרות זיהום בצנרת המים בבית? כבר נקדים ונאמר שאין שום קשר בין היווצרות הזיהום ובין הבחירה שלכם בבניה קלה, וזיהומים כאלה מתרחשים בכל מבנה מכל סוג. יחד עם זאת, גם במקרה זה יהיה עליכם להתמודד עם הזיהום על מנת שלא לסכן את בני הבית, ולשם כך אתם רוצים להזמין שירות חיטוי צנרת בבית מבניה קלה.

מהו שירות חיטוי צנרת בבית מבניה קלה עם חברה חובילה כמו ימית חיטוי מים?

חיטוי צנרת הוא תהליך מקצועי המבוצע כאשר עולה חשש לזיהום המים במערכת הצינורות הביתית. חשש זה יכול לעלות בעקבות הבחנה בשינויים בגוון המים, בריח המים או בטעם המים, ולעיתים אף זיהוי של הגברה ברמת התחלואה בקרב בני הבית. זיהום כזה יכול להיווצר בגין איטום לא מספיק של מערכת המים וחדירה של מזהמים דרך פתחים זעירים, שקיעה של מזהמים כדוגמת מתכות כבדות, חול ווירוסים על גבי הדפנות הפנימיות של צנרת המים לאורך זמן, או אפילו תקלה או פיצוץ צנרת שמוביל לחדירת מי ביוב אל צנרת המים. בכל המקרים הללו, יש לתקן תחילה את מקור הזיהום ולאחר מכן לבצע חיטוי מקצועי על ידי איש מקצוע מוסמך.

במסגרת שירות חיטוי צנרת בבית מבניה קלה עם חברה מובילה כמו  חברת ימית חיטוי מים מבוצע תחילה בידוד של צנרת המים בבית מהצנרת ההיקפית על מנת שניתן יהיה לעבוד עליה מבלי להשפיע על הצנרת מסביב. לאחר בידוד הצנרת, יש לבצע בדיקה של זרימת המים על מנת לנסות ולהעריך את רמת האיטום שלה ולזהות אזורים בהם עלולות להיווצר מושבות של חיידקים או מקורות זיהום שונים שחודרים אל מערכת המים. בהמשך, יש לבצע שטיפה יסודית של הצנרת באמצעות לחץ מים גבוה, ולאחר מכן יש להזרים חומר חיטוי מתאים במינון המתאים ולמשך פרק הזמן המתאים על מנת לסלק את כל המזהמים שהצטברו בצנרת.

לאחר ביצוע חיטוי צנרת בבית מבניה קלה, מבוצעת שטיפה יסודית של הצנרת ונערכת בדיקה של איכות המים על מנת לוודא כי לא נותרו בצנרת שיירי חומר חיטוי או מזהמים.

שירות חיטוי צנרת בבית מבניה קלה מחייב ידע מקצועי והבנה בתחום, ולכן חייב להתבצע על ידי איש מקצוע בעל הסמכה בתחום של חיטוי מאגרי מים. את החיטוי כדאי לבצע בכל מקרה של חשש לזיהום, גם אם לא במערכת המים לשתייה, שכן בסופו של דברים יכולים המים בין המערכות השונות להתערבב ולפזר את הזיהום הלאה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!