חלוקת המרחב ופיצול עם דלתות הזזה

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

חברים, אם עוד לא שמעתם, החלל או דירה אותם שכרתם, אינם חייבים להיות מחולקים או לא מחולקים כפי שהם ואתם רשאים, יכולים ואף מוכרחים לדאוג לחלוקה אותה אתם רוצים וזו שתשרת את הצרכים שלכם הכי טוב ולאורך זמן!

חלוקת מרחב – דרכים לחלוקה נכונה

דלתות הזזה מחלקות – כאשר אתם שוכרים חלל גדול או אפילו חלל קטן יחסית, ואתם רוצים להתאים אותו לצרכים שלכם, כל שעליכם לעשות הוא לבחור דלתות הזזה ולייצר את החללים הפנימיים בתוך החלל הגדול. תכנון מקדים של הצבת דלתות ההזזה יעבור לכם להגיע לתוצאה המתאימה לכם בדיוק ואל תשכחו, דלתות הזזה יכולות להגיע בכל מיני צבעים וגם בזכוכית. התאמה של מיקום דלתות ההזזה, צבע הדלתות והחומר ממנו הדלתות עשויות, תסייע לכם בחלוקה הנכונה וגם לעזור להרגשת החלל שלכם. חשוב שתדעו כי דלתות הזזה הן דינאמיות יחסית ותמיד יהיה ניתן לשנות אותן ואת מיקומן מבלי להיכנס להרפתקה כלכלית גבוהה, להרפתקת שיפוץ מאסיבית ובעיקר להרפתקת מפחי נפש וכזו אשר תגרום לכם לעצור את פעולת המשרד לימים ארוכים.

חלוקה באמצעות גבס – דרך נוספת ליצירת חלוקה ופיצול מרחב וחלל היא באמצעות קירות גבס. קירות הגבס הם קירות לכל דבר ואותם יש להקים. הגבס תופס לא מעט מקום אך מספק פרטיות ולכן כאשר מדובר על חללים קטנים, מומלץ שלא לבחור בגבס אלא אם זה אכן משרת את המטרה בדיוק מושלם. הגבס הישן והמוכר אשר מחייב אתכם בכניסה לתקופת שיפוצים וכל שינוי לאחר מכן, יחייב אתכם בהריסת הקיר והקמת קיר מחדש – בכל פעם שתרצו לשנות את החלל ולהתאים אותו לצרכים שלכם. כמו כן, הגבס יגבה מכם ויחייב אתכם להפסיק את פעולת המשרד לאורך כל תקופת השיפוץ.

חלוקה באמצעות זכוכית

חללים רבים מחולקים באמצעות זכוכית, כן כפי שאתם קוראים: זכוכית. באמצעות הזכוכית יוצרים "אמבטיות" שקופות המעניקות מחיצה ויוצרות חלוקה לחדרים בתוך חלל גדול. אין ספק כי חלוקה באמצעות זכוכית היא פחות אפקטיבית להמון צרכים ובמיוחד אינה דינמית אך רבים בוחרים בה מכיוון שהיא משרתת מטרות אחרות כגון: פיצול אך עדיין שמירה על קשר עין, פיצול מבלי הרגשת הקטנת המרחב ועוד.

לסיכום, את המרחב שלכם תוכלו לחלק בקלות וביעילות – ובתוך ממש רגע אחד וללא עלויות גבוהות מאוד, תייצרו לעצמכם חלל אפקטיבי וכזה המתאים לצרכים שלכם ולרצונות שלכם. בחירה בדלתות הזזה כמחלקות הוא פתרון נכון וזאת תודה לעובדה שהן אינן גובות מקום גדול וגם ניתן למקם אותן מחדש דיי בקלות. אם יש טיפ אחד שנרצה שתצאו ממנו מהכתבה הזו היא לחשוב קדימה ולזכור שהחלוקה של היום (שמתאימה לצרכים שלכם בשלב זה), לאו דווקא תתאים לכם גם מחר (צרכים יכולים להשתנות: יצירת חלל תצוגה, חלוקה למשרדים בעקבות התרחבות של העסק ועוד שלל סיבות אשר יגרמו לכם לשנות את צרכי החלוקה שלכם).

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדנו בכתבה:

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!