כיצד לבצע בדיקת קרינה בבית?

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

היום המודעות שלנו בכל כך הרבה נושאים היא הרבה יותר גבוהה ממה שהיה בעבר. מה שמאפשר לנו לחיות לא רק יותר שנים אלא גם בתוך איכות חיים הרבה יותר טובה ממה שהיה נכון לעבר. בין היתר, היום אנחנו מודעים לנזקים האדירים שעלולים להיווצר בעקבות חשיפה לא מבוקרת לקרינה. כדי שתהיו בטוחים שכל בני הבית שלכם מוגנים הכנו עבורכם מאמר שיסביר איך אנחנו בכל יום מבררים האם יש קרינה במבנים. המטרה שלנו היא כמובן לעזור לכם ולמצוא פתרונות למה שעלול להיות ממש מסכן חיים. 

לא בכל קרינה יש בעיה

אנחנו סופגים קרינה מהרבה מאוד מקורות. המוכרת ביותר היא כמובן הקרינה אותה אנחנו סופגים מהשמש שבקיץ ממש משנה את צבע העור שלנו. אבל יש עוד מקורות שמקרינים עלינו חומרים אלו ואחרים. הנקודה היא שלא כל קרינה היא מסוכנת. לצורך העניין, הקרינה שפולטים מכשירי חשמל מסוימים היא בדרך כלל קרינה ברמה נמוכה באופן יחסי מה שמאפשר לנו למעשה להיעזר בכלים הטכנולוגיים הללו בלי להינזק. אבל, ישנם מקרים בהם כן יש בעיה. זה יכול להיות גז ראדון שמתפשט בחלל סגור שאנחנו לא מודעים אליו, אלו יכולים להיות חומרים אחרים שנפלטים מכל מיני חומרים ישנים יותר שנעזרו בהם פעם כדי לבנות את הבית הישן או את הבניין וכן הלאה. כדי שאתם תוכלו להיות בטוחים שאתם ווידאתם הכל ושבני הבית שלכם או העובדים במשרד מוגנים, אנחנו כאן. עם ציוד מתקדם, ידע וטכנולוגיה. 

אנחנו נבדוק את מה שאפשר לשנות ואת מה שאי אפשר 

ישנם מקרים בהם הקרינה נפלטת ממצבור של אנטנות בבית שכן, מה שבהחלט אפשר לשנות ואילו קיימים מקרים בהם האדמה פולטת חומרים שאנחנו צריכים לראות איך אנחנו מצליחים לנתב. חשוב כמובן לזכור שלכל דבר יש פתרון ושהדבר הראשון לעשות הוא לבחון את השטח כדי לקבל שורה של החלטות נכונות יותר בסופו של דבר. אנו משתמשים במכשירים ייעודיים שעברו הנדסת איכות ובדיקות איכות מקיפות על ידי גופים המוסמכים לכך ובכך מבטיחים כי הבדיקות שלנו יהיו מדויקות!

אנחנו חיים בסביבה משתנה ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו לכך 

אנחנו חיים בחברה שמשנה את פניה כל הזמן. היום, הרבה יותר מבעבר אנחנו חשופים לעוד מכשירי חשמל, לעוד אינטרנט, כולנו למעשה מחוברים. כל זה משפיע לרעה על הגוף שלנו. התפקיד שלנו, של אלו שאמונים על בירור הנתונים, לעזור לכם להיות מודעים ולפעול בהתאם לידע שקיבלתם. אנחנו רוצים להיות כאן בשבילכם ולכן אנחנו מכשירים צוות עובדים מסור ומקצועי שבכל פעם מחדש מבצע בדיקות מקיפות ברמה גבוהה כדי לתת לכם תוצאות מדויקות. 

לעשות שינוי ביחד

אנחנו מאמינים כי ביחד אנחנו יכולים לשנות את העולם ואת הסביבה בה רבים חיים בעולם המודרני.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!