סגירת מרפסת חוק

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

רוצים לסגור את המרפסת בבית אבל לא בטוחים אם החוק מאפשר לכם? חשוב לכם לבצע את השינויים שאתם רוצים בביתכם אבל אתם רוצים להיות בטוחים שהכל נעשה על פי החוק ועם כל ההיתרים הנדרשים? גם בפעולה הפשוטה של סגירת מרפסת חוק הוא חוק, וחברת בלקון מרפסות תסייע לכם לא רק לסגור את המרפסת בפועל, אלא גם לקבל את כל ההיתרים הנדרשים בכדי לעשות את זה על פי החוק.

החוק מאפשר לכם לסגור את המרפסת

בכל הקשור לתהליך של סגירת מרפסת חוק התכנון והבנייה אומר דברים ברורים. מבחינת החוק כל חריגה מקווי המתאר של הבית נחשבת לתוספת בנייה. לצורך העניין, גם בניית מלונה לכלב הוא הוספת מתלה כביסה מחוץ לחלון, חורגים מקווי המתאר של הבית ולכן מחייבים קבלת היתר בניה. אחרי שאמרנו את זה, ישראלים רבים סוגרים את המרפסת שלהם בכל שנה באמצעות תהליך פשוט ומהיר של קבלת היתר בניה לסגירת מרפסת. חברת בלקון מרפסות מבצעת סגירת מרפסות אך ורק על פי החוק, ומסייעת לכם לקבל את כל ההיתרים הנדרשים על מנת שניתן יהיה להתחיל לעבוד ולסגור את המרפסת כפי שתמיד רציתם.

עוברים את התהליך בצורה מסודרת

חברת בלקון מרפסות מלווה אתכם לאורך תהליך סגירת המרפסת מא' ועד ת', ובהיבט זה הכל מתחיל בתכנון נכון של המרפסת. על מנת לקבל את ההיתר הנדרש, עליכם להגיש תכנית בניה במסגרתה מפורטים כל השינויים שייעשו במרפסת, אבל התכנית הזאת נדרשת לכם לא רק לצרכים חוקיים אלא גם כדי שתוכלו להבין בדיוק מה הולך לקרות ואיך תיראה התוצאה הסופית. אנו נבנה עבורכם תכנית אדריכלית שמפרטת את כל ההיבטים של סגירת המרפסת, לרבות עבודות ניקוז, חיפוי, פתיחת מפתחי דלתות וחלונות, שבירת קירות, הוספת מעקות, חיבורי חשמל, תקשורת ומים וכל מרכיב אחר שנדרש בתהליך סגירת המרפסת.

עם התכנית שבנינו, נגיש בשמכם לוועדה המקומית לתכנון ובניה, בקשה לקבלת היתר בנייה עבור סגירת מרפסת. לבלקון מרפסות ניסיון רב בניהול בקשות להיתרי בניה, התמודדות עם התנגדויות והבהרות שדורשת הוועדה, עד לקבלת ההיתר המיוחל.

לבסוף, נבצע עבורכם את תהליך הסגירה, כשלרשותכם מגוון רחב של אפשרויות, לרבות סגירה עם שילובי אלומיניום וגבס, סגירה באמצעות טכניקה של בניה קלה, סגירה המשלבת עבודת בלוקים ובטון, שיפוץ והתאמת תשתיות, החלפת ריצוף, איטום הרמטי של תוספת הסגירה וכן הלאה. כל הפעולות מבוצעות על ידי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בעבודה עם מרפסות, מכירים את כל האתגרים המאפיינים את התחום, ונותנים מענה מושלם לכל לקוח ולקוח.

בתהליך של סגירת מרפסת חוק התכנון והבנייה אומר דברים ברורים, ואנחנו בבלקון מרפסות עושים את כל מה שאומר החוק על מנת שנוכל לסגור לכם את המרפסת בדיוק כפי שתמיד רציתם, בגודל שרציתם ובעיצוב שרציתם.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!