עיצוב כחלק מעיצוב פנים

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

עצם הרעיון של התייחסות לנושא העיצוב כחלק מתוך מהלך של עיצוב פנים, עשוי להיראות למרביתנו כרעיון מוזר. הרי ברור שעיצוב הוא חלק מפרויקט עיצוב פנים ולמעשה החלק המרכזי בפרויקט, אבל האם זהו אכן המקרה? האם מהלך של עיצוב פנים יכול להתנהל עם היבטים שוליים בלבד של עיצוב או שבכל מקרה עיצוב כחלק מעיצוב פנים הוא תנאי הכרחי בכל פרויקט כזה? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

עיצוב – האם הוא חלק מפרויקט עיצוב פנים?

נתחיל ונאמר את הדבר הברור הבא: בכל פרויקט עיצוב ישנו רכיב של עיצוב, ללא יוצא מן הכלל. יחד עם זאת, אל המונח עיצוב ניתן להתייחס בצורות שונות וברמות שונות ולא כל פרויקט עיצוב פנים מגלם בתוכו את רכיב העיצוב באותה מידה ובאותו היקף. כך למשל, אתם יכולים לשכור מעצב פנים לצורך עיצוב חלל מסוים בבית ומרבית עבודתה של אדריכלית ומעצבת הפנים תהיה סביב גיוס אנשי מקצוע, גיבוש כתב כמויות וסיוע בביצוע רכש של חומרי הגלם הנדרשים להשלמת מהלך העיצוב. בפרויקט מעין זה, העיצוב צפוי להיות בסיסי יותר ועיקר תשומת הלב תינתן לשלבי הביצוע. לעומת זאת, בפרויקטים בהם מתקיים התנאי של עיצוב כחלק מעיצוב פנים, מקבל נושא העיצוב דגש מיוחד, שבא לידי ביטוי בתהליך מסודר של ביסוס מקור השראה, גיבוש ערכי עיצוב וסגנון עיצוב מוביל, תכנון מדויק של המרחב, העמדת רהיטים, החלטה מסודרת ויסודית על השימוש בצבעים וכן הלאה. בשני סוגי הפרויקטים ישנו כמובן רכיב של עיצוב כחלק מהעיצוב הכולל, אבל בפרויקט השני העיצוב תופס את הנפח המרכזי בפרויקט.

 

מדוע זה חשוב?

ובכן, החשיבות של הבנה זו היא בעיקרה סביב הפרוצדורה של בחירת איש המקצוע המתאים לפרויקט. בפרויקט שבו העיצוב הוא מאוד מינורי ובסיסי ועיקר העבודה היא סביב הביצוע והעבודות בפועל, אפשר לשכור איש מקצוע שמציע לכם מחיר טוב ואתם מתחברים אליו באופן אישי ומקצועי מבלי לבדוק לעומק את תיק העבודות שלו ואת הניואנסים המאפיינים את עבודותיו. לעומת זאת, כאשר אתם מעוניינים לבצע מהלך עיצוב כללי ויסודי של הבית או אפילו רק של חדר הסלון, עיצוב משרד בבית, חדר המטבח או חדר השינה וכאשר המטרה המרכזית של הפרויקט היא לעצב את החלל הספציפי וליצור בו את האווירה שאתם מבקשים ליצור בו, אתם בהחלט רוצים לתת דגש רב יותר על יכולות העיצוב של מעצב הפנים מתוך תפיסה של עיצוב כחלק מעיצוב פנים.

במילים אחרות, לא כל פרויקט של עיצוב פנים כולל בתוכו מרכיב זהה של עיצוב באותה עוצמה ובאותו היקף והיכולת שלכם להבחין ברמת הצורך שלכם בנושא העיצוב עצמו, יכולה לסייע לכם בבחירת איש המקצוע המתאים עם הדגשים המתאימים לכם, גם בנושא העיצוב עצמו וגם בסוגיית המחיר ושיקולים אחרים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!