פינוי לצורך בינוי

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

כולנו מכירים היום את המושג של פינוי בינוי. אך אנחנו כאן עם שירות של פינוי מסוג אחר. פינוי של שאריות אזבסט באזורים בהם מתבצעים תהליכי בנייה וגם הריסה שונים.

זה נראה אולי כמו תפקיד שולי וצדדי לעומת כ עבודות הבנייה. עם זאת, לא נוכל להתעלם מהחשיבות של עבודות אלו. הפינוי הינו נחוץ במיוחד כדדי שאפשר יהיה להתקדם עם תהליכי הבנייה בצורה מוסדרת ונקייה. ממש כמו שאנחנו לא יכולים לבשל במטבח בלי פח אשפה צמוד שיקלוט את כל הקליפות ואת כל השאריות, כך אין להתחיל כלל תהליכי בנייה בלי להכין מראש את שירותי הפינוי.

 

לא להשאיר בחוץ!

יש כאלה שמתחילים בעבודה. הם הורסים את הישן ורוצים מיד להתחיל בבנייה של החדש. כך למשל אנשים שמפרקים כיור בבית או אמבטיה ישנה והם מוציאים אותם החוצה כדי להרכיב מוצר חדש. כך גם עם אנשים שמבצעים שיפוצים נרחבים בבית הכוללים קידוחי בטון והסרת חלקי בטון, הם חייבים לפנות החוצה את החלקים המנוסרים. כך בעצם בכל צורה ש בנייה או של שיפוץ כמו החלפת מרצפות וכדומה. כל אלו מחייבים הכנה של מיכלי פינוי וכמובן גם שיורת של פינוי כל השאריות. מבחינה חוקית אין כל דרך אחרת לפינוי פסולת בנייה. אסור להשליך לאשפה השכונתית את שאריות הבנייה וכמובן שאין להוציא אותם החוצה אל המדרכה. 

 

פסולת מסוכנת

הפסולת שנוצרת בעקבות עבודות בנייה או שיפוצים היא פסולת שנחשבת כמסוכנת מאוד לציבור. אין להותיר את הפסולת הזו בחוץ גם משום שהיא מסוכנת לשאיפה במקרה ומדובר באזבסט ועוד חומרים המתפזרים באוויר ומהווים סיכון לאנשים הנמצאים במקום והן משום שאלו עלולים להוות מכשול ומוקש עבור אנשים שיפלו בגלל היתקלות בחלקי הבטון או חלקי המבנה שהוצאו החוצה.

החוק עומד לצד האזרחים בעניין הזה ואוסרת את פינוי הפסולת הזו אל האשפה העירונית. מי שאחראי על אותה פסולת בנייה זה בעל הבית שבונה את הבית. עם זאת לרוב ייטלו הקבלנים גם את המשימה הזון על כתפיהם כאשר ברור יהיה לכל אחד כי כל בעיה הקשורה בפינוי של הפסולת תועבר ישירות אליו.

 

עובדים רק עם המומחים

אם נכנסתם להליך כזה של בנייה ושפוצים, שימו לב שאתם לא זונחים את החלק הזה של פינוי הפסולת מאזור העבודה. ההמלצה שלנו היא לבדוק היטב לפני שאתם מתחילים להיכנס לעובי הקורה בנושא הזה. בגלל שפינוי פסולת הבנייה זה דבר כל כך חשוב וכל כך מהותי, אין לזלזל ואין למהר לסגור עם כל המי ומי. יותר מיד שרלטנות וסיכון סביבתי כבר היו בנושא הזה של פינוי פסולת בנייה. זכרו, הפינוי זה מה שמבטיח את ההתקדמות היעילה של כל העבודה כאשר אין עיכובים מיותרים בגלל מצבורי פסולת בלתי מפונים.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!