שיפוץ בניין מגורים

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

 

שיפוץ בניין מגורים יכול להועיל מאד גם לאיכות החיים במבנה שבו אתם מגוררים וגם להעלאת שווי הנכס שעולה בכל שנה ב 20 אחוזים! בעיקר במידה ונעשה בו שיפוץ מסיבי יסודי שבאמצאתו המבנה הופך ליציב, תקין ואטרקטיבי יותר. אז כיצד בוחרים קבלן שיפוצים וכיצד פועלים בזמן התהליך? כל השלבים במאמר הבא.

שיפוץ בניין מגורים – כל השלבים לשיפוץ מושלם!

אם אתם רוצים לשפץ את בניין המגורים שלכם, חשוב שתדעו כי בחירת הקבלן המבצע כמו גם אנשי המקצוע השונים שיבצעו פעולות שונות במבנה: חשובה מאד, כמו גם שיש לשים דגש על כמה וכמה פעולות הכרחיות שאתם צריכים לעשות לפני ואחרי השיפוץ.

אז כיצד בוחרים קבלן שיפוץ בניין מגורים אורגד שיפוץ מבנים ?

כדי לבחור קבלן טוב, יש בראש ובראשונה לשים לב כי אתם בוחרים קבלן רשום בפנקס הקבלנים. איש מקצוע מסוג זה חייב להיות בעל תעודה בתחום, כמו גם כזה שיש לו ניסיון של יותר מ5 שנים בתחום הבנייה, והוא יכול להיות קבלן ראשי שמפקח על כלל הפעולות הנדרשות בעת השיפוצים, והקבלן יהיה אמון על התכנון על בחירת המהנדסים לשיפוץ וסנכרון בין בעלי המקצוע הנוספים שעוסקים בתחומים שונים, כמו החלפת תשתיות מים, חשמל, בנייה בגבס, קבלני צבע, אנשי מקצוע בתחום האלומיניום ועוד.

כיצד מתכננים את השיפוץ?

כדי לתכנן שיפוץ בניין מגורים  עם חברת אורגד שיפוץ מבנים בצורה טובה, השיפוץ חייב להיות מתוכנן נכון גם ברמה של השכנים אשר משתתפים בשיפוץ, כמו גם ברמת תכנית ההנדסה של שיפוץ המבנה, הגשת התכניות לרשויות המקומיות, קבלת אישורי בנייה, בחירת אנשי המקצוע ותכנון של סוג השיפוץ שיכול להתפרס על מגוון רחב של משימות ושיפוצים החל מאיטום סדקים במבנה, עד החלפת תשתיות, איטום גגות, הוספת מרפסות ועוד.

בשל כל אלה התכנית לחייבת להיות מסונכרנת בין הדיירים של הבניין, כמו גם בין הקבלן, אנשי המקצוע הרשויות המקומיות, המהנדסים, הקונסטרקטור ואף מעצבי פנים, אדריכלים ואדריכלי נוף.

למה כדאי שתשימו לב בזמן התהליך?

כאשר אתם נכנסים לעיצומו של תהליך שיפוץ בניין מגורים עם אורגד שיפוץ מבנים – חשוב לפני הכל לשים לב כי אתם בוחרים צוות משפצים מקצועי אותו הזכרנו קודם. עם זאת ישנן כמה פעולות שחשוב שתבצעו כמו: הכנת התקציב לשיפוץ, בניית תכנית שיפוצים לפי זמנים ודד ליין שנקבע מראש, בחירת החומרים ולשיפוצים, כמו גם מעקב אחרי הפעולות שמתחרשות בעת השיפוץ על ידי מפקח בנייה מוסמך שיבצע את בדיקות התהליך ותקינות השיפוץ.

עוד חשוב לחתם על חוזה מסודר מול קבלן השיפוצים, להגיע להסכם לגבי שיטת התשלום (בדרך כלל שיטת התשלום הינה בשלבים), כאשר יש לעקוב באמצעות אנשי המקצוע אחר התהליך, וליידע את הקבלן על כל בעיה בזמן השיפוצים.

לסיכום, שיפוץ בניין מגורים דורש לא מעט גם מצוות הבנייה כמו גם ממכם, לכן חשוב שהוא יעשה בצורה הטובה ביותר, עם מינימום תקלות או נזקים!

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדנו בכתבה:

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!