פינוי אסבסט בצפון עם אנשי המקצוע המתאימים

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

חוק האסבסט נקבע בשנת 2011 ואומר כי יש לפנות את הלוחות רק עם הסמכה המתאימה. העבודה חייבת להיות מקצועית ולהתבצע תוך תיאום עם המשרד להגנת הסביבה. לפני הפינוי יש לפנות לקבלת היתר מהמשרד וזאת כדי להבטיח כי העבודה תתבצע בהתאם לתקנות וכי ינקטו כל האמצעים הנדרשים לאורך כל הדרך.

פינוי אסבסט בצפון יתבצע רק לאתרים מורשים. אין לזרוק לוחות גדולים, קטנים או שאריות מהעבודה לפחי האשפה, גם אם החומר מכוסה ומוגן. את עבודת הפינוי יש לבצע תוך שימוש באמצעי הגנה, כשמקום העבודה סגור לאנשים שאינם עוסקים במלאכה ובסיום יש למדוד את ריכוז סיבי האבק.

פינוי אסבסט בצפון

כיצד מתבצע פינוי אסבסט

הפינוי של הלוחות דורש קודם כל תכנון מקדים. לפני שיגיע צוות העבודה יהיה עליו להבין לאן לגשת וכיצד לפעול ולשם כך יש לראות את המקום ולהבין את הדרישות. יכול להיות שהאסבסט ממוקם על גג גבוה או מקומות שקשה להגיע אליהם. במקרים אלה חשוב להבין לא רק כיצד יפורקו הלוחות אלא גם כיצד ניתן להגיע אליהם.

לאחר שאיש המקצוע יבין את הדרישות הוא יוכל לתכנן את אופן העבודה. הצוות שיגיע אל המקום ידאג להציב שלטי אזהרה אשר ירחיקו גורמים שלא שייכים למקום מכניסה אליו. הם יפרסו ניילונים על הרצפה אשר מטרתם היא להכיל את האבק אשר עלול להשתחרר וליפול בעת העבודה.

ברגע שהמקום מוכן לעבודה, אפשר להתחיל לשחרר את הלוחות. פינוי אסבסט בצפון דורש עבודה עדינה עם הלוחות והימנעות מהפעלת כוח ושימוש במכשירים חשמליים. יש לשחרר את הברגים ולפנות כל לוח באופן פיזי ובשום אופן לא לזרוק אותו. כל לוח יכוסה בשתי שכבות של ניילון המתאים לכך ויאטם היטב. בסיום, אפשר יהיה לפנות את כל האסבסט למקום המיועד לכך.

 

פינוי אסבסט בצפון למקום המתאים

פינוי אסבסט אינו דומה לשום עבודת שטח ועבודת שיפוץ, גם אם הוא מתבצע במסגרת אותן עבודות. לאחר הסרת כל הלוחות ממקומם יש לכסות אותם, לשים בעדינות בכלי הרכב המיועד לכך ולפנות למקום המיועד. ההחלטה לאן לפנות את האסבסט אינה החלטה אישית אלא צריכה להתבצע בתיאום עם המשרד להגנת הסביבה או הרשות המקומית (תלוי ברשות).

לפני פינוי אסבסט בצפון יש לברר לאן יש לפנות אותו ולקבל אישור להתחיל לבצע את הפינוי עצמו (במידה והמקום עולה על 50 מ"ר חובה לקבל אישור מתאים מראש). החברה אשר מכירה את סוג העבודה תוכל לבצע מראש את כל התיאומים ולדאוג לך ולסובבים אותך לאורך כל הדרך. חשוב לבחור בחברה אשר תעמוד לרשותך במקצועיות ותדאג לך לאורך כל הדרך.

למצוא את אנשי המקצוע הנכונים לעבודה

הקריטריון הראשון שעליך לבדוק בשיחה עם החברה המבצעת עבודות מסוג זה הוא שיש לה אישור לעסוק בתחום. לא כל בעל מקצוע יכול ומורשה לעבוד בפינוי אסבסט. עליך לשאול את החברה על הניסיון שלה ולבדוק מהם תחומי האחריות שלה ומה תחום האחריות שלך. בנוסף, עליה לתת לך "הוראות" הנוגעות לפינוי האזור ולהעריך מראש את אופן העבודה וזמני העבודה.

חיפוש אחר אנשי המקצוע המתאימים צריך להתחיל קודם כל באלו אשר מחזיקים באישור לעסוק בנושא ושכבר ביצעו עבודות פינוי באזור. המרכז לפינוי אסבסט מזמין אותך לשמוע יותר על העבודה ולבחון את אופן הפינוי שיתאים למבנה או לאזור שלך. המרכז עוסק בעבודות קטנות וגדולות ומביא איתו ניסיון רב גם בעבודות שנראות מורכבות. זה הזמן שלך ליצור קשר ולשמוע יותר על התהליך שיכול להתבצע אצלך.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדנו בכתבה:

חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!