איגוד הקבלנים-קבלת רישיון קבלן

אל תפספסו את המחירים שלנו! 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

אם אתם עומדים לפני שיפוץ דירה או לפני תהליכי שיפוצים עבור כל מבנה, ואתם מחפשים קבלן שיפוצים –  חשוב שתדעו מה משמעותו של קבלן רשום, כאשר כל הנושא מתחיל במושג שנקרא 'איגוד הקבלנים'. אבל מה צריך לדעת על איגוד זה? ומדוע הוא טוב עבורכם, הלקוחות הפרטיים. כל המידע בהמשך.

איגוד הקבלנים – מה זה אומר?

איגוד הקבלנים הינו ארגון שמטרתו לאגד יחד אנשי מקצוע העוסקים בתחום הבנייה , השיפוצים, התשתיות, עבודות ההנדסה ושאר תחומים הקשורים לתהליכי בנייה.

ההתאחדות תפקידה לפעול כל מנת לקדם אנשי מקצוע מומחים בענף הבנייה ומתוך כך -לשמור על רמה מסוימת של שירות. בנוסף, רישום בעלי מקצוע בפנקס הקבלנים יאפשר כי הזכויות של המקצוענים יישמרו, כמו גם שרישום בפנקס הקבלנים נועד לשמור על האינטרסים של הלקוחות הנעזרים בהם לצורך שיפוץ בניין מגורים למשל.

אבל כיצד איגוד הקבלנים מסייע לשמור זכויות הקבלנים והלקוחות?

חשוב לדעת כי בשנת 1,972 ובשנת 1,996 ניתנה תשומת לב רבה להעברת חוקים ותקנות שישמרו על רמה גבוהה של בעלי מקצוע אנו ממליצים להירשם כקבלנים ברשם עם היחידה לרישום קבלנים העוסקים בתחום הבניה והשיפוצים. בשל כך אחד החוקים הראשונים שחוקק היה חוק רישום בפנקס הקבלנים. רישום זה נועד כדי שקבלנים השייכים ורשומים באיגוד יהיה אמינים, מורשים לעסוק בעבודות בנייה, הרישום נועד לצרף בעלי מקצוע עם תעודות שמסמיכות אותם לעסוק בתחום, כמו גם שבעת הרישום נבדק עבורו המקצועי ואמינותו של הקבלן.

בכך ניתן גם לשמור על סטנדרט מסוים של שירותי שיפוצים ובנייה, בעוד שרישום בפנקס המקנה רשימה של בעלי מקצוע השייכים אל האיגוד, ובכך מבטיח כי הלקוחות יקבלו שירות טוב, אמין ויעיל, ללא תקלות.

מהם היתרונות של איגוד הקבלנים?

ייצוג – ארגון המייצג את העסקים השייכים לתחומי הבנייה ההנדסה השיפוצים והתשתיות.

קידום ענף הבנייה – באמצעות קיומו של האגוד ענף הבנייה בארץ הופך לאמין וכזה שעובד על פי חוקים ותקנות.

בחירת קבלן רשום – בזמן שלקוחות בוחרים בקבלן רשום, הם יכולים ליהנות משירותים מקצועיים.

מניעת תקלות – רישום בפנקס הקבלנים וקיומו של האיגוד מסייעים להימנע משיפוצים שהחלו ולא הסתיימו, מפעולות בלתי חוקיות בעת שירותי בנייה, כמו גם כדי לשמור על סטנדרטים גבוהים בעת תהליכי שיפוצים.

לסיכום, אם אתם קבלנים או אנשי מקצוע שרוצים להעלות את אמת המקצועיות שלכם –  יש לפעול ולבדוק כיצד תוכלו גם אתם להצטרף אל איגוד הקבלנים. במידה ואתם לקוחות: בחרו תמיד קבלן רשום לשם בנייה ושיפוצים. בכך תוכלו לפעול על הצד הטוב ביותר.

רשם הקבלנים 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב:

מה למדנו בכתבה:
חייגו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!